Dargilita.lt

Piegāde

1. Cik ilgā laikā tiek nosūtīts sūtījums?

Mēs parasti piegādājam preces 1-2 darba dienu laikā.

2. Vai es varu sekot līdzi pasūtījuma statusam?

Jā. Pēc sūtījuma nosūtīšanas mēs nosūtīsim jums sūtījuma izsekošanas numuru uz jūsu norādīto e-pasta adresi.

3. Kādas ir piegādes izmaksas?

  • Piegādes cena ar DPD Pickup paku termināliem ir 3,80€ (Pērkot par 55€ un vairāk cena 2.90 €)
  • Piegādes cena ar Omniva paku termināliem ir 4,20€
  • Ar Latvijas Pasta - 4,70€

4. Vai es varu saņemt preci veikalā?

Mēs nosūtām visas preces ar pasta palīdzību. Pašlaik nav iespējams saņemt pasūtījumu no veikala.
 

Maksājums

1. Kādas maksājuma metodes ir iespējamas?

Jūs varat samaksāt par preci ar bankas pārskaitījuma palīdzību vai caur Paysera sistēmu.

2. Kā es varu zināt, vai mans maksājums ir saņemts?

Pēc maksājuma saņemšanas mēs nosūtīsim rēķinu par apmaksāto pasūtījumu uz jūsu norādīto e-pasta adresi.
 

Atgriešanas politika

1. Kā es varu atgriezt preci?

Lai atgrieztu preci, aizpildiet atgriešanas veidlapu.

2. Cik ilgi es varu atgriezt preci?

  • Visas preces var atgriezt 14 kalendāro dienu laikā pēc preces saņemšanas.
  • Prece nedrīkst būt sabojāta, lietota un ir jāatrodas oriģinālajā iepakojumā.
  • Lai iegūtu vairāk informācijas par atgriešanas nosacījumiem, noklikšķiniet šeit.
     

3. Es saņēmu preci, bet produkts ir ar defektiem, vai man būs jāmaksā par tās atgriešanu?

Preču ar trūkumiem atgriešana ir bezmaksas. Pēc preces saņemšanas atmaksāsim samaksāto naudu, ieskaitot piegādes izmaksas.

4. Es saņēmu preci, bet man tā vairs nav vajadzīga, vai man būs jāmaksā par tās atgriešanu un cik tas man izmaksās?

Par atgriešanu jāmaksā saņēmējam. Jūs varat atgriest preci uz atgriešanas veidlapā norādīto adresi vai arī iegādāties Omniva sūtījuma atgriešanas uzlīmi no mums. Pēc preces saņemšanas atmaksāsim samaksāto naudu, ieskaitot piegādes izmaksas. Plašāka informācija ir preču atgriešanas sadaļā.

Pasūtījumi

1.  Es veicu vairākus pasūtījumus, vai jūs varat tos apvienot?

Sazinieties ar mums, izmantojot norādīto kontaktinformāciju, un, ja mēs neesam nosūtījuši iepriekšējo pasūtījumu, mēs apvienosim pasūtījumus vienā.

2. Kā es varu ar jums sazināties?

Jūs varat atrast mūsu kontaktinformāciju, nospiežot šeit.

arrow_upward